З 1 лютого 2010р. НАСК «Оранта» запускає всеукраїнську рекламну кампанію, спрямовану на просування нового страхового продукту з майна в рамках акції «Захисти своє майно – рідним подаруй житло».
За словами президента Агентства Розвитку «ІннХаус» Георгія Майорова, кампанія з просування продукту в сегменті страхування майна спрямована в значній мірі на розвиток цього ринку та нарощування обсягів «Оранти» за рахунок нових споживачів. «Основні посилання кампанії спрямовані на активних пенсіонерів, які завжди були підмогою для своїх дітей і онуків. Нова акція дає можливість виграти дуже значимі й цікаві призи, головним з яких є однокімнатна квартира в тому місті, де живе переможець. Ми розраховуємо на те, що це буде гарним стимулом для клієнтів «Оранти», а з огляду на доступність поліса зі страхування майна, стане ще й справжньою допомогою для страхових агентів «Оранти»», підкреслив пан Майоров.
Рекламна кампанія максимально розрахована на цільову аудиторію. Медійні носії будуть чітко спрямовані на місця, що відвідуються потенційними клієнтами: ринки, приміські вокзали. В кампанії буде задіяне національне радіо УР-1 (у квартирних розетках) і національне радіо Ера, які є досить популярними серед старшого покоління.
Розіграші призів будуть проходити повністю відкрито, із трансляцією на національному каналі УТ-1, їхнє анонсування планується в національній пресі на телебаченні.