Пример: телефон, ноутбук, фотоаппарат
 
Каталог брендов     Бренд life
life

life

life:) — GSM-оператор мобільного зв’язку, представлений компанією «Астеліт» в Україні у січні 2005 року.

Нове бачення, нові можливості та технології, якісні послуги мобільного зв’язку, спрямовані на індивідуальні потреби кожного абонента — все це сьогодні пропонує life:)!
Баченням life:) є всеохоплююча комунікація, що збагачує життя.
Ми бачимо майбутнє комунікації у повному поєднанні мобільного, фіксованого зв’язку з інформаційними та розважальними додатковими послугами. Таке поєднання повністю змінить щоденне життя наших абонентів: мобільні платежі, мобільне телебачення, персональна ідентифікація, піклування про здоров’я. У майбутньому переможе та компанія, яка надаватиме послуги, що не тільки задовольнятимуть але і передбачатимуть потреби клієнтів. Просто і без складних розрахунків.
Ми прагнемо бути компанією, яка постійно пропонує новітні технології та інноваційні послуги, що відкриватимуть нові можливості збагатити життя наших абонентів і стати його невід’ємною частиною.
Цінностями life:) є прагнення досконалості, любов до клієнтів, результативність і командний дух.
Свою місію life:) вбачає в урізноманітненні життя своїх абонентів і довгостроковому партнерстві з ними, збагачуючи їх спілкування високоякісними та простими послугами.
Динамічність
Оператор мобільного зв’язку life:) – лідер із залучення нових абонентів, що обслуговує 11,5 мільйонів абонентів станом на кінець першого кварталу 2009 року. Мережа life:) забезпечує покриття території, на якій проживає 93,9% населення країни.
Розвиток life:) відбувався безпрецедентними темпами. Лише за перших 8 місяців роботи оператора на українському ринку його абонентами стали 1 осіб. У третьому кварталі 2005 року авторитетна дослідницька організація Wireless Intelligence, заснована GSM Асоціацією, визнала life:) оператором, що зростає найшвидшими темпами в світі за кількістю підключень.
Завдяки динамічному розгортанню мережі, інноваційним послугам та яскравій маркетинговій стратегії life:), вийшовши на ринок п’ятим оператором, вже за перший рік діяльності став третім національним GSM оператором мобільного зв’язку.
У червні 2006 року компанія «Астеліт» першою в Україні отримала престижну міжнародну бізнес нагороду Stevie, яку New York Post назвав «Оскаром бізнес суспільства» як Найкраща нова компанія світу.

Інноваційність
life:) - лідерринкузвпровадженняінноваційнихпослуг. Зачотирирокироботиоператорвпровадивпонад 150 додатковихпослугтапостійнопрацюєнадрозширеннямсвогопортфоліо.
Зокрема, life:) впершенаукраїнськомумобільномуринкупредставивтакіпослуги, якМелоРінг, Голосовий SMS, Push-To-Talk, Мобільнетелебаченнятабагатоінших. Оператор також першим на ринку впровадив технологію EDGE, що забезпечує швидкість передачі даних у 5 разів вищу за GPRS. Наразі life:) пропонує своїм абонентам широке EDGE-покриття: близько 66,2% базових станцій у мережі оператора забезпечують роботу EDGE.
Не зупиняючись на досягненому, life:) презентував технологію EDGE+/GPRS+, чим забезпечив своїм користувачам максимально можливу в GSM-мережі швидкість передачі даних. Картка мобільного з’єднання EDGE/GPRS від life:) подарувала новий вимір свободи і зручності користувачам Інтернету. Завдяки їй абоненти life:) через ноутбук отримують доступ до Інтернет будь-де в зоні GSM-покриття life:) - без кабелів, телефонних ліній, інфрачервоного порту або Bluetooth. Інноваційний продукт здатний підтримувати функції мобільного телефону (здійснення дзвінків, відправлення й отримання SMS) і дозволяє абонентам life:) користуватися швидкісним Інтернетом в усьому світі, де є EDGE/GPRS роумінг life:).
Орієнтація на потреби абонентів
Піклуючись про потреби своїх абонентів, life:) відкрив 488 ексклюзивних магазинів life:) та центрів обслуговування абонентів у 185 містах України, щоб надавати високоякісні послуги та інформувати про різноманітні акції, умови і тарифи. Крім того, абоненти зможуть замовити послуги life:) у 34 600 торгових точках.
Задля покращення якості обслуговування абонентів з листопада 2008 року life:) почав співпрацювати з Global Bilgi, прийнявши унікальне рішення залучити зовнішню компанію для забезпечення роботи інформаційно-консультаційних центрів, що надають послуги абонентам 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
life:) пропонує своїм абонентам нові та прості способи оплати мобільних послуг. Серед них — поповнення рахунку через банківські відділення та банкомати, завдяки яким гроші на рахунок надходять миттєво. Оператор надає ще один зручний спосіб поповнення рахунку онлайн за допомогою кредитних карток — без додаткової реєстрації, комісії і зі стовідсотковою гарантією безпеки.
life:) розробляє продукти, пакети послуг та тарифні плани, розраховані на індивідуальні потреби своїх абонентів. Сьогодні оператор пропонує послуги для всіх сегментів українських користувачів: абонентів передплачених послуг, контрактних, корпоративних та VIP-клієнтів.
life:) забезпечує найширше покриття роумінгу на ринку, співпрацюючи з 429 операторами-партнерами у 171 країні світу.
Оператор мобільного зв’язку life:) не зупиняється на досягнутому. Серед найближчих планів компанії — ще більше розширити та поліпшити мережу life:) та продовжувати надавати своїм абонентам вигідні тарифи, приємні акції та якісні телекомунікаційні послуги.
 

 

Спец. предложение
Неймовірна пропозиція «Єдиний світ»!
Неймовірна пропозиція «Єдиний світ»!
Акция
Принеси свого друга!
Принеси свого друга!
Акция
Супер-акция!
Супер-акция!
Акция
Додайте ПЛЮСІВ до свого бізнесу
Додайте ПЛЮСІВ до свого бізнесу
Акция
Акція «Переходьте вище»
Акція «Переходьте вище»
Спец. предложение
Подвійне поповнення +
Подвійне поповнення +

 



Популярные дисконты,
распродажи, скидки
Информация
Discount.UA: Всеукраинский дисконтный портал

Все дисконты: скидки, распродажи, акции, бонусы, подарки, сертификаты, купоны и флаера на одном сайте. DiscountUA — любая покупка со скидкой! Скидки на обувь, распродажа модной одежды, сезонные распродажи и новогодние скидки в магазинах Киева и Украины.

Использование материалов сайта разрешено только при условии размещения гиперссылки на источник.
Ответственность за размещение, содержание и достоверность информации несет рекламодатель.