Пример: телефон, ноутбук, фотоаппарат
 
Каталог брендов     Бренд life
life

life

life:) — GSM-оператор мобільного зв’язку, представлений компанією «Астеліт» в Україні у січні 2005 року.

Нове бачення, нові можливості та технології, якісні послуги мобільного зв’язку, спрямовані на індивідуальні потреби кожного абонента — все це сьогодні пропонує life:)!
Баченням life:) є всеохоплююча комунікація, що збагачує життя.
Ми бачимо майбутнє комунікації у повному поєднанні мобільного, фіксованого зв’язку з інформаційними та розважальними додатковими послугами. Таке поєднання повністю змінить щоденне життя наших абонентів: мобільні платежі, мобільне телебачення, персональна ідентифікація, піклування про здоров’я. У майбутньому переможе та компанія, яка надаватиме послуги, що не тільки задовольнятимуть але і передбачатимуть потреби клієнтів. Просто і без складних розрахунків.
Ми прагнемо бути компанією, яка постійно пропонує новітні технології та інноваційні послуги, що відкриватимуть нові можливості збагатити життя наших абонентів і стати його невід’ємною частиною.
Цінностями life:) є прагнення досконалості, любов до клієнтів, результативність і командний дух.
Свою місію life:) вбачає в урізноманітненні життя своїх абонентів і довгостроковому партнерстві з ними, збагачуючи їх спілкування високоякісними та простими послугами.
Динамічність
Оператор мобільного зв’язку life:) – лідер із залучення нових абонентів, що обслуговує 11,5 мільйонів абонентів станом на кінець першого кварталу 2009 року. Мережа life:) забезпечує покриття території, на якій проживає 93,9% населення країни.
Розвиток life:) відбувався безпрецедентними темпами. Лише за перших 8 місяців роботи оператора на українському ринку його абонентами стали 1 осіб. У третьому кварталі 2005 року авторитетна дослідницька організація Wireless Intelligence, заснована GSM Асоціацією, визнала life:) оператором, що зростає найшвидшими темпами в світі за кількістю підключень.
Завдяки динамічному розгортанню мережі, інноваційним послугам та яскравій маркетинговій стратегії life:), вийшовши на ринок п’ятим оператором, вже за перший рік діяльності став третім національним GSM оператором мобільного зв’язку.
У червні 2006 року компанія «Астеліт» першою в Україні отримала престижну міжнародну бізнес нагороду Stevie, яку New York Post назвав «Оскаром бізнес суспільства» як Найкраща нова компанія світу.

Інноваційність
life:) - лідерринкузвпровадженняінноваційнихпослуг. Зачотирирокироботиоператорвпровадивпонад 150 додатковихпослугтапостійнопрацюєнадрозширеннямсвогопортфоліо.
Зокрема, life:) впершенаукраїнськомумобільномуринкупредставивтакіпослуги, якМелоРінг, Голосовий SMS, Push-To-Talk, Мобільнетелебаченнятабагатоінших. Оператор також першим на ринку впровадив технологію EDGE, що забезпечує швидкість передачі даних у 5 разів вищу за GPRS. Наразі life:) пропонує своїм абонентам широке EDGE-покриття: близько 66,2% базових станцій у мережі оператора забезпечують роботу EDGE.
Не зупиняючись на досягненому, life:) презентував технологію EDGE+/GPRS+, чим забезпечив своїм користувачам максимально можливу в GSM-мережі швидкість передачі даних. Картка мобільного з’єднання EDGE/GPRS від life:) подарувала новий вимір свободи і зручності користувачам Інтернету. Завдяки їй абоненти life:) через ноутбук отримують доступ до Інтернет будь-де в зоні GSM-покриття life:) - без кабелів, телефонних ліній, інфрачервоного порту або Bluetooth. Інноваційний продукт здатний підтримувати функції мобільного телефону (здійснення дзвінків, відправлення й отримання SMS) і дозволяє абонентам life:) користуватися швидкісним Інтернетом в усьому світі, де є EDGE/GPRS роумінг life:).
Орієнтація на потреби абонентів
Піклуючись про потреби своїх абонентів, life:) відкрив 488 ексклюзивних магазинів life:) та центрів обслуговування абонентів у 185 містах України, щоб надавати високоякісні послуги та інформувати про різноманітні акції, умови і тарифи. Крім того, абоненти зможуть замовити послуги life:) у 34 600 торгових точках.
Задля покращення якості обслуговування абонентів з листопада 2008 року life:) почав співпрацювати з Global Bilgi, прийнявши унікальне рішення залучити зовнішню компанію для забезпечення роботи інформаційно-консультаційних центрів, що надають послуги абонентам 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
life:) пропонує своїм абонентам нові та прості способи оплати мобільних послуг. Серед них — поповнення рахунку через банківські відділення та банкомати, завдяки яким гроші на рахунок надходять миттєво. Оператор надає ще один зручний спосіб поповнення рахунку онлайн за допомогою кредитних карток — без додаткової реєстрації, комісії і зі стовідсотковою гарантією безпеки.
life:) розробляє продукти, пакети послуг та тарифні плани, розраховані на індивідуальні потреби своїх абонентів. Сьогодні оператор пропонує послуги для всіх сегментів українських користувачів: абонентів передплачених послуг, контрактних, корпоративних та VIP-клієнтів.
life:) забезпечує найширше покриття роумінгу на ринку, співпрацюючи з 429 операторами-партнерами у 171 країні світу.
Оператор мобільного зв’язку life:) не зупиняється на досягнутому. Серед найближчих планів компанії — ще більше розширити та поліпшити мережу life:) та продовжувати надавати своїм абонентам вигідні тарифи, приємні акції та якісні телекомунікаційні послуги.
 

 

Спец. предложение
Скидки для для корпоративных абонентов Life
Скидки для для корпоративных абонентов Life
Спец. предложение
Турист life:)
Турист life:)
Спец. предложение
Вболівай за "Шахтар" та заробляй!
Вболівай за Шахтар та заробляй!
Скидка — 50%
Інтернет за півціни!
Інтернет за півціни!
Бонус
Бонус за вхідні - до 100 грн* щомісяця!
Бонус за вхідні - до 100 грн* щомісяця!
Акция
Дзвони вдвічі дешевше!
Дзвони вдвічі дешевше!

 



Популярные дисконты,
распродажи, скидки
Информация
Discount.UA: Всеукраинский дисконтный портал

Все дисконты: скидки, распродажи, акции, бонусы, подарки, сертификаты, купоны и флаера на одном сайте. DiscountUA — любая покупка со скидкой! Скидки на обувь, распродажа модной одежды, сезонные распродажи и новогодние скидки в магазинах Киева и Украины.

Использование материалов сайта разрешено только при условии размещения гиперссылки на источник.
Ответственность за размещение, содержание и достоверность информации несет рекламодатель.