9 липня 2009 року у Саатчі Гелері Челсі, Лондон компанія Jaguar Cars офіційно представила публіці новий Jaguar XJ.
Ведучим данного заходу став Джон Лено – один з найпопулярніших у світі ведучий чат-шоу та просто людина, яка обожнює автомобілі. На презентації новенького Jaguar були присутні відомі публічні фігури, бізнесмени, знаменитості та преса. Керуючий директор Jaguar Cars Майк О’Дріскол прокоментував: “Зараз наша компанія переживає найкращі часи. Новий XJ дійсно захоплюючий, він наштовхує лише на одне бажання – швидше сісти за його кермо і сміливі найновіші ідеї, що втілені в його дизайні, відображають всю швидкоплинність нашого сучасного світу. Це авто перевертає всі уявлення про поєднання спорту та розкоші водночас”.
Новий Jaguar XJ - сміливість поєднання розкоші зі спортом – це пропозиція безкомпромісного вражаючого дизайну, захоплюючого видовища та новинок інженерії. Ґрунтуючись на успіху XK та XF компанія Jaguar представила новий XJ, що має стати новою сходинкою у розвитку бренду Jaguar. Чітко позиціонуючи Jaguar XJ як новий 4-дверний флагман компанії, Jaguar Cars хоче й надалі розширювати коло покупців.
“Новий XJ – це новенька інтерпретація самої суті компанії Jaguar. Форма бокових вікон нового Jaguar XJ створює вигляд обтікаючої каплеподібної форми усього корпусу авто, приховуючи цим достатньо просторий салон. Це найбільш виразна і досконала заява від нових дизайнерів Jaguar”, зазначив Айен Калум, дизайн директор Jaguar Cars.